2017. augusztus 4., péntek

A Beteg Könyv Tag!

Sziasztok!
Újra közöttünk üdvözölhetjük vendég-bloggerünket, Mo-t.
Ma egy Book Taggel jelentkezünk, reméljük tetszeni fog nektek!
Jó olvasást!




1. Diabétesz: Egy könyv, ami nagyon, nagyon édes.

Cherry: A legaranyosabb, leglélekmelengetőbb könyv, ami ide eszembe jut az: Julianne Donaldson - Edenbrook című könyve. Egyszerűen imádni való a történet, a szereplők; az egész könyv olyan, mint egy tripla csokis muffin.



Mo: Még nem olvastam, de a leírása alapján a Pax, az, amit ide példának hoznék. Gyerekkönyv, de én mégis megvettem. :D




2. Bárányhimlő: Egy könyv, amit egyszer olvastál, és tudtad, hogy soha többet nem fogod a kezedbe venni.

Cherry: Ez az a könyv, amin át kellet rágnom magam egy verseny miatt, de már fogalmam sincs miről szólt, sőt már amikor olvastam, akkor sem értettem, hogy miről szól, egyszerűen zsigerből gyűlöltem ezt a történetnek csúfolt valamit: Eszterházy Péter - Fancsikó és Pinta... Fél csillagot adtam rá.


Mo: A Ragyogás trilógia harmadik része, a Láng (Amy Kathleen Ryan). Úristen, hogy lehet így elrontani egy nagyon jó sorozatot? Hónapokig szenvedtem vele, végül életem egyik leghosszabb kritikáját írtam meg róla, és nem a jó értelemben.




3. Influenza: Egy fertőző könyv, ami úgy terjed, mint a vírus.

Cherry: Ide egy olyan könyvet hoztam, amit még nem olvastam, de egyszerűen mindenhol szembejön velem: Nicola Yoon - Minden, minden.



Mo: Én viszont egy már általam olvasott könyvet hoztam példának, ami ahhoz képest, hogy régen (2007 -ben) jött ki, csak most nőtte ki magát sorozattá. Ez a könyv a Tizenhárom okom volt. Szerintem a könyv zseniális, és mégis 76%-ra van értékelve, ellenben a sorozatért mindenki oda van. Ez is csak a mai társadalmat tükrözi, akik ahelyett, hogy elolvasnák a könyvet, inkább megnézik a film változatát, ami legtöbbször egyáltalán nem is, vagy csak részben tükrözi a sztori írott formáját.




4. A Ciklus: Egy könyv, amit minden hónapban vagy évben (esetleg gyakrabban) elolvasol.

Cherry: Mivel a moly szerint több, mint 120 olvasatlan könyvem van, nincs olyan szerzemény, amit lenne időm újraolvasni. :/


Mo: Ejnye-bejnye Cherry! :) Az én örök favoritom a Pokoli báléjszakák. Anno karácsonyra kaptam, és még aznap este kiolvastam. Azóta jó párszor bele olvasgattam, még ha nem is mindegyik történetet, de a kedvenceimet szívesen újra olvasom.





5. Inszomnia: Egy könyv, ami egész éjjel ébren tartott.

Cherry: Hú, hát több ilyen is volt. Amelyiknél tisztán emlékszem, hogy az utolsó oldalait a felkelő nap fényében olvastam az Böszörményi Gyula: A Rudnay-gyilkosságok című könyve volt.



Mo: A csodálatos John Green Alaska nyomában könyve. Az író megszerettette velem a férfi szemszöget, továbbá a logikája sem mindennapi.





6. Amnézia: Egy felejthető könyv, ami nem tett túl nagy benyomást a memóriádra.

Cherry: Sajnos Eszterházyt már nem írhatom, de gondolkodom, biztos sok ilyen van még. Aha, meg is van: Ottlik Géza: Hajnali háztetők. Ez is verseny könyv volt; bár úgy emlékszem, ezt valamilyen szinten élveztem, legalábbis nem utáltam annyira, viszont, hogy miről szólt, arról fogalmam sincsen.


Mo: On Sai: Calderon. Nem élveztem, nem szerettem, és itt még a férfi szemszög is bosszantó volt.





7. Asztma: Egy könyv, amitől elállt a lélegzeted.

Cherry: J.A Redmerski: A soha határa. Egyszerűen imádtam. Nem fogom elolvasni a folytatását, mert tudom, hogy nem olyan jó, és nekem tökéletes volt a könyv lezárása, nem akarom elrontani.



Mo: Kivételesen egy sorozaton belül két könyvet is példának hozok. Ismételten a Ragyogás trilógiát hoznám fel, mint a második pontban, csak itt első részről van szó, a Ragyogásról (Amy Kathleen Ryan). Ellentétben az utolsó részével, ez fantasztikus.




8. Alultápláltság: Egy könyv, ami nem táplálta az elmédet.

Cherry: Barney Stinson - Matt Kuhn: Cseltár. Hát, igen. Elolvastam, mert szerettem az Így jártam anyátokkal című sorozatot és Barney karakterét. Ennyi.



Mo: Éjszakai Cirkusz. Hosszú volt és bonyolult, amolyan Felhőatlasz feelingű, de valahogy nem adott túlzott élményeket. Elolvastam, mert szép volt, ennyi.




9. Utazási betegség: Egy könyv, ami elvitt téged egy téren és időn átívelő utazásra.

Cherry: Téren és időn át? Amint elolvastam ezeket a szavakat, kétség sem fért hozzá, hogy melyik könyvet választom ide: Doctor Who: How to be a Timelord!!! Minden álmom, hogy egyszer megjelenjen előttem a Doctor, és a TARDIS-szal utazgassunk térben és időben, a múltba a jövőbe, galaxisokon át. *.*




Mo: On Sai: Apa, randizhatok egy lovaggal? c. könyve. Sok negatívat hallottam róla, majd kölcsön kaptam, elolvastam, és rájöttem, hogy ez nekem nagyon is tetszik, és valami gond lehet velem, hogy ellentétes véleményeket alkotok mindig, mint a többség.




Ennyi lett volna mára! Ha tetszett, hagyjatok nyomot magatok után! :) Ha pedig meg szeretnétek osztani velünk a véleményeteket valamelyik ponttal kapcsolatban, nyugodtan kommenteljetek! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése